111025

Hej :-). Idag tog jag o Nessa en promenad till vivalla, sedan gick vi runt vivalla med en vän. Sen hem till nessas morfar. Jag mådde så illa efter promenaderna, tror de var för jag inte hade ätit så bra. Men jag gjorde några mackor sen vilade jag o gosade med Nessa. :-). Sen kom pappa, åkte o hälsade på farmor på sjukhuset. Efter så åkte vi och hämtade älsklingen från jobbet, såg lokalen vi ska ha dop festen i och de blir grymt bra! :-). Sedan åkte i till city gross o köpa allt vi ska ha på dopet. Förutom färskvarorna och smörgåstårta som i fixar någon dag innan. ;-). Men nu tittar jag och min underbara familj på Desperate housewifes. :-) <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0