111024

Kom precis hem med sötan. Var hos min gamla barnmorska i vivalla, hon ville träffa mig och Vanessa. Jag fick också recept på p-piller. Sedan satt vi där o snacka i kanske en timme något i alla fall. :PFick skjuts av pappa dit, men jag ville ta en promenad hem. :PFast gick till Varberga, sedan någon konstig väg, sen kom jag till en skog och sen fortsatte jag en lång bit och kom till en massa villor och lägenheter, där har jag aldrig vart dock. Så jag stod där som ett frågetecken o fatta inte vart jag var direkt, så jag fick ta en buss som kom, åkte någon station ( tur att jag tog bussen annars hade jag gått ennu mer vilse ) sen hoppade jag av efter kanske aa någon station, för ville ju promenera, sedan gick jag till haga och där hämtade jag ut mina P-piller, sedan blev det hemmåt. Allt som allt gick jag väl ca 7 km.:P  Åt kycklig sallad, har nyligen diskat och fixat lite här hemma och för 5 minuter sedan vaknade våran söta lilla dotter. Så nu blire kela för hela slanten, ska ge henne mat också, ett tag sen eftersom hon sovit riktigt länge. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0