111021 ♥♥

Hejsan, Imorse gymmade jag och det var superduper skönt.  :P Nu har älskling gått till jobbet, och jag sitter o myser med sötan min i knät, blir lite tv nu på förmiddagen o kanske lite vila när hon somnar. Senare blire en promenad på 7 km som det blev igår, och efter det till haga o hämta ut kläderna ifall de kommit? :P de sjuka är att de skickat dubbla varor till mig -.- så måste säga att de gjort fel o skicka tillbaka ena varorna.. Sedan till willys o handla lite till osvosv. vad händer sen då? Imorgon blire förresten också o sola :P , vanessas farbror ville ta hand om henne typ två timmar imorgonm, gå promenad i de va han nu snacka om. Skojsigt för dom :P. Snart dop för prinsessan, och kommer bli runt 50 personer som kommer tiih. :*



ha det bäst nu alla / Elin och Vanessa. ♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0