111019

Så jobbigt med mensvärk, speciellt när man spyr och nästan svimmar. Skulle cykla till gymmet idag, ramlade av cykeln för att jag såg helt svart.. Sedan as yr, nära på o spy, så jag cyklade hem igen. Älsklingen e hemma från jobbet idag eftersom jag mår som jag gör, mår väl bättre nu med tanke på att jag tog en värktablett menmen..



Jag och älskling beställde nyss nya skor till mig o han, :P jag tog två par, han tog ett par. Nästa gång vi beställer gör vi tvärtom ofc. Jag köpte typ höga skor och sedan gympa skor. Skit snygga!! Tog storlek 39, hoppas de passar bara? för ibland har jag 39, ibland 40. Men vi märker, i värsta fall får jag skicka tillbaka dom isåfall. hihi. :P



nej men nu ska jag lägga mig ner o vila lite grann. Känner mig lite slut fortfarande. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0