111018

Hejsan. Inte skrivit på ett tag ser jag, men varken haft tid eller ork. Idag träffade jag o sessan i alla fall mormor o g-mormor. Riktigt mysigt. Gick 7 km också höhö, och imorse gymmade jag såklart också. hihi. :P
Sessan e så söööt, hon har börjat äta lite mer mat nu, började lite smått för ett par dagar sedan, och nu ville hon äta själv? fast ja, hon tog skeden o stoppa den i munnen, så nu åt hon en heeeel t-sked. Duktiga tjejen.
:P Sen insåg hon att hon hade söta små tår, som hon lekte med förut xD hihi söt. aja, älsklingen e hemma o snart blire Desperate housewifes, yey. men kanal 5 är ju mupp, fan varför just denna dag när världens bästa serie går? ..

Lilla hjärtat ska strax sova, hoppas hon sover bra i natt,  denna natt sov hon knappt något alls, så ja, idag har man inte sovit ett skit. När jag väl somnar, så kommer jag sova.

Så vad ska man göra imorgon då? gjort en massa saker nu de senaste tiden, kan vara skönt o bara vara hemma o tat lugnt med sessan, men kan bli ganska lång tråkigt också?



Beställde denna skjorta från Gina tricot idag, och ett linne.  





Tycker att det är så respektlöst av folk som fått inbjudan o inte ens har mage att höra av sig o säga om man kommer eller inte fast de står på inbjudningskortet... visserligen står det : O.S.A senast den 20 oktober. Men det är den 18, visst många har hört av sig, men inte alla.. Hör någon av sig efter att vi köpt och gjort allt inför dopet så får dom skylla sig själva!!!





Puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0