111010

Hejsan. Sitter på ballkongen o röker. Sötan sover. Ska snart till BVC och kolla snuttans vikt o längd. Efter de tänkte jag ta en tripp till city gross o kolla lite, b.la köpa en papperskorg till toan! :-). Kommer bli en rätt då lång promenad, men samtidigt skönt! Vart gymmet imorse igen, back to the hell. Haha nerå ;) igår kom först sessans farmor o lämna sessan. Jag gjorde gulash soppa, kanske fel stavning? Sedan kom mamma, Allan o Felicia. Så de fick träffa leszeks mamma :) efter nästan ett år o tre månader hah. Sessan fick en klänning o t - shirt o en söt nalle. Jag fick en klänning o älsklingen fick en tröja :-) allt var super fint. Sedan på kvällen spelade jag lite the sims ;);). Skriver blogg i mobilen som ni kanske ser eftersom smileys inte syns. :-). Men nu ska jag sluta. Pusspuss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0