111007

hejsan. Sitter här ensam nu. Lillen är hos sin farmor :c hon ska vara där hela helgen, oooh jag saknar henne redan grymt jävla mycket? men hennes farmor ville ha henne i helgen så de e klart hon fick det, för innan det sa vi till henne o sessans morfar att de e bara säga till ifall de vill ta hand om henne osv. Men det e ju kul för sötan hehe. ;)

Så idag blir det Liquid med älskling o sedan hans bröder, + vänner. De blir nog skojsigt.


Imorgon blire storstädning, bäst o passa på medan sötan inte e hemma, för när hon e hemma hinner man inte ha riktigt storstädning. Senare kanske vi ska med några o basta? no idea, men de märker vi somsagt. :P


 Sen på söndag kommer sessan heeeem igeeen! Då ska sessans mormor o farmor träffas för första gången, skojsigt :P.

Så blir väl o fika lite oo prata en hel del.


 Förut idag så åkte jag, sessan och älsklingen till UMP, det var återträff idag, så idag fick man se nästan allas bebisar osv, de var riktigt kul det, vi pratade om förlossningen, om lite annat, sedan åt vi också smörgåstårta. :P Var där i ungefär två timmar, sedan kom pappa o hämtade älsklingen o skjutsa han till jobbet, han jobbar till åtta idag. Sen ska vi ut dock. Då tog jag o sessan bussen hem, fast innan vi gick hem tog vi en promenad till willys o handlade lite behövliga saker. Sedan halv sex ungefär kom sessans farmor o hämta henne :/ så tomt utan sötan?


 Igår träffade förresten jag o sessan, elin o hennes söta lilla son. Då blev de massa snack, och bus. :P Sedan blev de promenad hem.


 Känns så skönt att man tränat hela veckan så man kan ta de lugnt i helgen utan träning. Tränar ju bara 5 dagar i veckan, men de räcker gott o väl. nej nu ska jag lägga mig i soffan o dega, redan fixat mig för de mesta nu så bara vänta på att klockan ska ticka iväg så att älsklingen kommer hem o vi kan åka till stan.. Puss och kram.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0