TjugoåttondeNovember! ♥



Idag var jag och vårat lilla hjärtat på stan med en vän. ♥ .. Jag köpte en julklapp från Vanessa till hennes pappa! :P huhu. Eller ja, två julklappar kan man ju säga. Så nu får han en present från henne med. Ska köpa en från mig någon gång i veckan. ♥ ... Sedan gick vi runt lite, vi tog en promenad till stan så. Senare sa vi hejdå och då gick jag och söta lilla hjärtat hem, hon sov i vagnen. Gick till willys och handlade ingridienser till Tacos. & lite musli och annat.
Så när vi kom hem blev det en massa buuus. Sedan blev det lite vila, helt slut fortfarande i benen? sen man gått så mycket. iaf. Gjorde tacos till älsklingen, så han fick tacos på bordet denna gång efter jobbet & julmust! ♥ ..


Nu damsög jag hela lägenheten, hihi, fick tvångst + att det började bli lite skitigt, men nu är det fintfint igen, ska plocka undan lite disk och så, sedan ut & röka. Sen natta lill tjejen, dags för henne o sova.


ha det bäst ni. Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0