städning! !♥

Hejhå. Brist på ingenting så städade jag hela lägenheten. Älsklingen satt o spela black ops, och jag hade ingenting att göra eftersom att lillan fortfarande är hos sin morfar. Så jag började damsuga över hela lägenheten, plocka lite, damma, och ja allt som ingår i städning. Så nu ere så himlans fint hemma! :P Vi städar ju varje söndag så vi hade ju tänkt o göra det idag, så då gjorde jag det medan lilla älsklingen passar på o spelar lite innan snuttan kommer hem. Hoppade lite hopprep innan också, haha, träning!! YouNameIt! :P Men nu ska jag lägga mig i soffan o dega lite, invänta lillan å hennes morfar. Då blire Marieberg och hämta ringarna, han som fixade ringarna ringde nyss å sa att dom var klara! :PSen köpa en sak man hänger upp tvn med som jag sa i inlägget nedan. :PMen Puss! !♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0