SextondeNovember!♥

För ett tag sedan så var lilla jag typ världens klantigaste? tappade min iphone i toaletten.. aa var inte så kul, det hände i fredags. Men sen i söndags åkte jag och köpte en ny mobil Samsung Galaxy s2, och den e faktiskt mycket bättre på alla sett och vis, tycker jag hihi. :P

I alla fall. Igår så fick lilla stumpan två sprutor, och hon fick feber inatt, inte så roligt men synd om henne. Efter sprutorna så träffade vi Elin och zacke, å elins kille då. jag och prinsessan tog en promenad dit till vivalla, och sedan tog vi alla en promenad, sedan stack jag och lilltjejen hem och lagade mat till älsklingen. !♥


Nu sitter jag och lilltjejen här vid datan, hon sitter i mitt knä och gosar. Ska strax få henne och sova lite. Senare blir det upp till stan och köpa lite kläder och saker till Vanessa, sedan kanske det blir å gå hem till leszeks mamma? Men i alla fall, snart helg igen ? hihi. :P



Så kul, för typ alla som kom på dopfesten har hört av sig och sagt att det var den finaste dop de vart på, den roligaste festen de vart på, en helt klart 10. Grymt kul!! :P!♥


oj, fyller 21 år om en månad och två dagar, gammal man börjar bli !♥
 ..


Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0