NiondeNovember! <3

Hejsan. Idag har jag gymmat stenhård som varje dag typ så kanske inte behöver skriva det ha ha. Får se om de hinns gymma imorgon, ganska mycket å göra och knapert med tid. Men sedan gjorde jag urgod mat!! Vene vad det heter xD sedan fick Vanessa sin barnmat, så duktig tjejen är!!! Sedan vid ett kom natta & Sabine. Satt å snacka ett tag, busade med prinsessan. Sedan gick vi till Willys. Köpte bröd. Massvis. Folk trodde säker att vi skulle äta allt xD men nejnej. Det är till smörgåstårtan som jag och leszek ska skära bort kanterna sedan ge till Eva imorgon eftersom hon är så snäll och ska göra snörgåstårtorna. :-). Sedan gick vi en promenad. De skulle hem. Elle aa till pappa där dom sover ;). Så följde med en bit eftersom jag ändå skulle ut å gå med sötnosen. Sedan gick jag hem när jag märkte hur mörkt det började bli :o. Sötnosen sover fortfarande. Hon vaknar nog snart, bäst å göra mat innan ;) hon e ganska grinig av sig. Tror det är tänderna :c. Att hon börjar få alltså. Men snart är det Greys anatomy. Ikväll ska vi möta älsklingen och sedan köpa resten till dopet! Som är på lördag! Åh nervöst! Men nu pratar jag bara på. Ha de bäst puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0