^

Tänkte börja med en lista som typ många kör med, menmen tidsfördriv, + blir mera intressantare somtimes.

Dag 1 - 10 fakta om mig själv
Dag 2 – Mina husdjur
Dag 3 – 3 random bilder
Dag 4 – Min dag i detalj

Dag 5 – 5 bloggar jag följer
Dag 6 – I min telefon
Dag 7 – Den här dagen för precis ett år sen
Dag 8 – En perfekt helg för mig
Dag 9 – Dagens outfit
Dag 10 – Min favoritårstid
Dag 11 – Minnen från i somras
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i
Dag 14 – Favoritsaker
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Något jag saknar
Dag 17 – Min skoltid
Dag 18 – Min fritid
Dag 19 – Mig själv för 2 år sen
Dag 20 – Mina närmaste vänner
Dag 21 – Min önskelista
Dag 22 – Bilder som påminner mig om gamla tider
Dag 23 – Min favoritplats
Dag 24 – Något jag aldrig kommer släppa taget om
Dag 25 – Min dag i detalj
Dag 26 – Det här får mig att le
Dag 27 – Det här får mig att gråta
Dag 28 – 5 saker jag längtar till
Dag 29 – Min kärlek
Dag 30 – Nyaste bilden på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0