ÅttondeNovember! - hämtat ut dopklänning!

Idag så blev de som vanligt stenhård gumpass. Efteråt tog jag och lillan en promenad till vivalla och träffade min vän och hennes son!:-). Vi satt och snacka, busade med barnen, åt och tog en lång lång promenad. Allt son allt har jag gått mer än en mil. :-). Sedan kom pappa och hämtade mig och Vanessa. Åkte till kyrkan och hämtade hennes fiiiiiina dop klänning!!! :-) sen hem. Sitter hemma och gungar i stolen med hjärtat. Hon somnade nyss dock. Eller ja ett tag. Ska väcka henne snart så hon sover ikväll istället. Vid nio. Älsklingen jobbar över idag! OH! :c


Imorgon kommer det bli en lugn hemma dag tror jag? Inget planet i alla fall.



OH.. Jag blir så sursursursur. Så j*vla falskt och elakt... Menmen, life goes on! ;).

Pusss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0