111123

Har inte alltid tid och skriva blogg därför de kan gå dagar ibland, och ibland inte. Men tänkte också börja med en sådan lista sen, så kanske blir intressantare o läsa hihi? ..

I alla fall, var nyligen på stan, tog en promenad dit, och hem. Gick ca 5-6 km. Gick tlll Baby proffsen och köpte en sådan åkpåse till stumpan, som är bra o ha när hon kan sitta i vagnen. Men när jag gick dit så satt hon, alltså hon satt där hon ska ligga, tog upp kudden, så satt hon, hon tyckte de var jätte roligt, efter ett tag somnade hon så då la jag henne hehe. Nej nu ska jag faktiskt fortstta med maten, blir makaroner och köttbullar idag, blev sugen på det. Men i måndags gjorde jag faktiskt potatis och fisk med dillsås ;)

Medan jag äter så blir det och se  någon film, en med Hilary Duff, medan lill hjärtat fortfarande sover sedan vi var ute. Sen får vi se vad som händer?


Pussar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0