111121



Tog om 5 generations kortet på pappas sida igår när vi ändå var hos g-mormor.  :P
Man ser stor skillnad på mig höhö ^^ ..
Lilla söta vanessa sitter i gåstolen och leker lite, hon tycker det är kul. :P Men ska alldeles strax ta upp henne, sedan ska vi checka någon bra film vi ska se på, idag blir en lugn dag, känns otroligt skönt, inget bra väder ändå. men ska ta en promenad lite senare i alla fall. Men nu måste jag ta henne innan hon blir lite otålig. :P 

Så sur på gina tricot, jag fick två beställningar fast jag gjorde en beställning, skickade tillbaka ena beställningen, betalade den andra men fick ändå en påminnelse faktura, så väntar på svar från gina tricot, posten sa att de skickat tillbaka, och dom sa att jag ska stå på mig och inte ge upp. SÅ det ska nog bli bra. Men man blir ju irriterad? jag tänker då fan inte betala något jag inte beställt, + att jag redan betalade de varorna jag skulle ha, skickade tillbaka de jag inte skulle ha så? . aja. Får se hur det blir.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0