111120. ♥

Breaking dawn menar jag att filmen heter ha ha. I alla fall, igår förmiddag så gick jag älskling och våran prinsessa till hennes farmor, satt där ett tag, sedan vid två tiden gick vi till Kina muren och åt kina mat, medan prinsessan var hos hennes farmor.
Sedan blev det bio, Breaking Dawn part 1 - Twilight. Åt lite popcorn till det som man inte ätit på år och dar ;) .. men så jäkla bra film, visst den var lite seg i början. Men mot mitten blev den hur j*kla bra som hellst. :P Spännande film, kommer ju komma en till, som borde vara den sista. Men självklart är den sevärd. Sedan gick vi hem till älsklingens mamma och hämtade lilla söta Vanessa, sedan tog vi bussen hem och tog det lugnt. Eller jag blev rastlös, så jag började damsuga hela lägenheten, och fixa & dona. Så som man kan få ibland. Menmen, fint och städat blir det i alla fall.:P



Ska även skicka in brev till Yves Rocher sen också, grejer vi beställt, eller rättare sagt jag. hihi. Smink och lite småsaker, det stod även: Grattis på födelsedagen Elin " .. aa fyller inte än, men fylller den 18 december. Men var i alla fall kul hihi. ;)



Ska eventuellt med pappa till farmor och g-mormor idag, en stund men får se när han hör av sig, men vid 3 tiden så kommer kära mamma, allan och lilla beccis och hälsar på. Ska få lite julsaker av dom, gardiner och sånt.  Vi har faktiskt reeeedan börjat julpyntat lite, men det är ju sååååå fint och mysigt, så det var bara ett måste, hihi. ;)



Lilla älsklings Vanessa sover så sött i våran säng, älsklingen spelar Back ops, och jag skriver blogg. Försökte tagga bilder från dopet som natta lagt upp på facebook, men de går tydligen inte fast de ska gå? :s .. facebook e fan lagg. + att en gilla sida blev taggad istället? wtf.


Ha det bäst. Puss! ♥


Våran fina vackra prinsessa. Mamma och Pappa älskar dig enormt mycket. Vi är så glada och lyckliga över dig, vi älskar dina framsteg, så underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0