111111!

Känner mig lite bättre idag. Dock fortfarande seg, å förkyld!! Men men, så det är ibland. I morse sprang jag 5 km på ca 40 minuter. Bra för å vara mig ;) orkade inte mer eftersom jag är förkyld :/. Lite senare åkte jag älskling och Vanessa till stan. Kollade lite grann och åt på la baguette ;). Jag fick med mig svarta jeans, lila fest tröja , mascara, ögonskuggor och nagellack ;). De svarta jeansen jag köpte, passade bra, nästan lite för stora. Tog t.o.m en mindre storlek än vad jag brukar ta :-). Tydligen gått ner lite mer.
Sen fick älsklingen med sig skjorta skärp och tröja :-) vi köpte med en brööööödrost! Mums. Ikväll ska vi äta rostad bröd! ;D och imorgon är det dop för världens bästa dotter! Åh nervöst! Hoppas inte jag blir yr :/ brukar bli det om jag stressar för mycket! Nah sluta tänka så. Det går bra! ;D senare på kvällen ska mamma å dom ta hand om Lill tjejen tills måndag, eftersom de ville det ;) då kan vi sova ut liiiite, eftersom sovit såååååå dåligt den senaste veckan p.g.a en viss liten tös! ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0