111104

Oh, jag saknar min prinsessa! Hon åkte till sin farmor klockan halv 3. Så tidigt :c ville att hon skulle åka efter 4-5 i alla fall. Men hon är hos sin farmor o faster. Där har hon det bra! :-) imorgon ska prinsessan till morfar tills söndag. Sen äntligen kommer hon hem igen. Oh jag saknar henne så sjukt mycket!!!!<3 men någon gång måste man ju få vara ledig, som vi nu kommer att vara en helg i månaden. Men det är så svårt o lämna iväg henne en helg. Nu i början i alla fall. Men de ville ta hand om henne denna helg så klart de får det. Men men ska pusssa henne som skjutton på söndag!



Har tränings värk från denna vecka, har tränat stenhårt på gymmet. Men nu har jag beställt bakad potatis. Som btw precis kom. Ikväll ska jag och älskling upp till hans bror på stan å dricka lite. Sedan blire nog iväg till liquid, om vi inte däckar efter ett glas ;) med tanke på att vi vakna runt sex idag som alltid :p Puss ha en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0