städat! ♥

Städade hela toaletten/badrummet och plockade lite överallt. Känner mig helt slut nu vill jag lova. Häromdagen städade jag resten av lägenheten men idag tog jag toaletten, + disken dårå. Plockade lite grann i vardagsrummet också. Känner mig så duktig. Känner mig också som en hemma fru? ha ha xD .. Men vad ska man göra, jag är mammaledig o de finns inte så mycket att göra så, då tar jag chanserna att städa när baby jobbar. Så fint vi har här hemma nu! :P♥ Men känner mig helt slut, ont i kroppen o ja dedär.. Så nu tänker jag lägga mig ner i soffan o titta på lite tv, om de finns något? The biggest loser går på tv just nu. Tycker inte om att titta på det ha ha.. Men jag är ju gravid så egentligen är jag inte överviktig ju. :P Bara gått upp 13 kg och jag är i vecka 35! Så det är faktiskt riktigt bra, finns folk som går upp 20-30 kg, men just nu ska jag inte bry mig om det, bara så att bebben i magen mår bra, då mår jag också bra. ♥

Puuuuusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0