Jag älskar dig! ♥

10 måndader med världens bästa älskling idag. Jag älskar dig miljoner varv runt jorden och tillbaka!
Du är min underbara skatt och jag är världens lyckligaste tjej.
Du är mitt allt, mitt liv och min största kärlek någonsin! ♥ Jag ångrar inte en sekund med dig, och nu är vi förlovade, bor tillsammans och väntar barn tillsammans. ♥
Jag minns fortfarande första gången vi träffades.. Jag och jessica blev lite partajj sugna, vi kontaktade mahad som fixade öl, sedan åkte vi hem till honom, och då kom du och adam. Inte så mycket snack den kvällen kanske, men jag fick veta att du blev intresserad av mig, sedan dess började vi festa tillsammans väldigt mycket, festade vi inte så åkte vi och bada tillsammans ( oftast du, jag , adam och jessica ).. Sen på kvällarna blev de oftast filmkvällar, och sedan började jag sova över hos dig, mycket och ofta. Jag lovar dig, jag ångrar inte en enda sekund med dig. Jag har haft och har det så jävla underbart med dig. Så jävla roligt med. Hela sommaren 2010 är den bästa sommaren i hela mitt liv, eftersom de var då jag träffade dig. ♥
Sen hade man det riktigt riktigt bra och riktigt riktigt roligt hihi.. ♥
Dig kan jag vara mig själv med, jag behöver inte låtsas vara någon för att få dig att tycka om mig, utan jag kan vara den jag är framför dig. Jag kan prata med dig om vad som hellst, och du kan prata med mig om vad som hellst. Jag vet att du alltid lyssnar på mig, lika mycket som jag lyssnar på dig! ♥
Nu håller vi på att bilda en familj tillsammans, som jag kommer att älska hela livet ut! Jag vet det, eftersom du och jag har varit tillsammans i tio månader nu, känt varann i kanske 11 månader och jag är fortfarande lika förälskad i dig som jag var i början, om inte mer t.o.m? ♥ Jag vet i alla fall en sak, att jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Så fort vi tjafsar lite så löser vi det genom att prata ut, och det känns alltid så jäkla bra. Vi har bara haft ett stort bråk som löste sig dagen efter, annars lite småtjafs, men vem har inte det liksom? men vi löser dom alltid så jäkla kanon bra!



Men jag älskar digoch våran dotter nu och föralltid, miljoner, miljarder varv runt jorden och tillbaka! ♥







Kommentarer
Postat av: niki

Grattis till er! :')



gissa vad det är jag har på mig till skolavslutningen och vinn en länkning :D http://impossiblee.devote.se/blogs/10127084/skolavslutning-2011.htm

2011-05-28 @ 19:27:42
URL: http://impossiblee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0