fredag!♥

Idag på stan fick jag en jätte fin blommig sommarklänning av mormor, jag prövade den o hon tyckte att den var så fin att hon köpte den till mig. :P
Sedan åkte jag hem, då kom pappa och farmor, jag bjöd på kaffe o farmor hade tagit med sig bullar, så vi mumsade på det, pratade en hel del om allt mellan himmel o jord, så jävla mysigt var det, saknat dom sååååååå mycket faktiskt, insåg jag nu när jag såg dom..♥ Sedan fick de se alla baby grejer och det.. Jag fick ett jääätte fint halsbant av pappa, ett jätte fint armband av farmor och sedan lite skålar av farmor. ♥ Ska få pengar av henne också eftersom jag inte följde med dom till taiwan. Så man kan handla det sista. hihi..Gulligt.♥

Dom drog ungefär två timmar senare och då tänkte jag att jag ville ta en skön promenad nu i sommarvädret på kvällen, så då gick jag i bra takt långt, sedan så träffade jag lilla Ida, så hon följde med mig, elle aa gick med mig resten av biten, och prata det gjorde vi. :P Mycket och länge, haha lilla pratkvarnen. Adam o peter tutade på oss också, eller jag såg inte att de var dom först, så man snackade lite med dom också.

Nu snart kommer älskling hem, då blire myspys. Ha det så bra nu denna fredag. PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0