110531


hej bloggen.;) Har precis duschat o hängt upp tvätten. Ska strax väcka min söta älskling som sover, han jobbade ju idag, sedan när han kom hem så damsög han hela lägenheten medan jag tvätta golven i hela lägenheten. Moppa eller vad de nu heter hehe. Sedan plockade vi lite, tvättade kläder, och gjorde urgod mat. Kyckling, makaroner och brunsåås! Våran specialitet hihi. ;)
jag har tittat på lite
glee. Men ska väcka älskling o sedan fortsätta titta lite. Mamma och allan kommer vid sex tiden i alla fall, vet inte om felicia följer med? De ville se hur vi bor, och alla bebisgrejer vi har och sånt. Sedan får vi ju bjuda på lite fika såklart. ;)
Var och köpte mycket jordgubbar förut ha ha, som borde räcka ett tag, blir och mumsa på det sen. :P


Senare ikväll ska jag och älskling hem till peter, hans bror. Sitta där och chilla lite, baby och peter tar nog några öl, jag kanske mumsar på mina jordgubbar så ja inte känner mig utanför? ha ha. ;)

ha det bäst nu. Vi höres sen. Pussar!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0