110527 - ♥!

Hej blöggen. Nyligen badat, diskat o satt in i tvättmaskinen höhö, duktig chey. :P

Idag vid 4 åkte jag till stan, shoppade lite för mig själv en stund. Sedan hämtade jag min minsta lilla syster becca, och vi mötte älskling direkt efter. Sedan gick vi till en jätte god grekisk resturang, riktigt god mat, mysigt ställe o riktigt bra personal hade dom med. Hur god mat som hellst, kostade en hel del men de var de värt.:P



Sedan tog vi med becca o shoppade lite kläder, hon fick en jätte fin klänning av mig. Älskling köpte en grymt snygg tröja som jag såg först hihi, och sa att den skulle passa han grymt bra, och det gjorde den hihi.
Sedan hittade jag lite mer kläder, och sedan tog vi en fika, för lilla beccis ville det. Vi hade grymt mysigt, hade vart roligt om min andra syster felicia hade kunnat vara med. Men de finns nog mer tillfällen, dock om väldigt lång tid säkerligen, idag vi hade riktigt bra med pengar o tid :/ ♥ .. Det kostade en hel del idag, men värtvärt.♥  Sedan vid 8 tog vi hem lilla becca, pratkvarn. moha, och min buss gick hem vid halv 9 ungefär, och älskling drog vidare till Liquid o träffa sina bröder, han kommer väl hem någon gång ikväll, hihi, inte för sent eftersom han jobbar imorgon tror jag.




Jag köpte kläder som jag kan ha efter graviditeten hihi, tänkte, att jag ändå får barn om ett par veckor, onödigt o köpa för stora kläder då? hihi så jag köpte en skjorta, tre par trosor, ett par leggins, en klänning, ett linne, en tröja och lite strumpor. ♥
'


Nej nu ska jag titta lite på tv o chilla med mig själv..:P

Förresten, fick ett  oväntat sms förut, för ett par timmar sedan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0