110526

Igår åkte jag och älskling till marieberg med adam o deras mamma. Vi köpte madrass till spjälsängen och en massa saker till lägenheten.
och jag fick tio tusen kr av farmor igår ;o tusen tack!!! .♥ 
Sedan åkte vi hem, jag betalade mina räkningar oså. Sedan åkte vi upp till stan igen och gick på Baksmällan del 2, den var riktigt bra o riktigt rolig. En tjej bredvid mig satt o skratta hela tiden, alltså så fort någon snackade i filmen så skratta hon, vilken tönt.
Sedan mötte vi Elias utanför SF bio, då gick vi iväg till Liquid, dom tog några öl o shootar såklart, medan jag tog cola, och sedan fick jag pommes med, som jag mumsa på, riktigt hungrig var jag.
Sedan vid ett på natten tog vi bussen hem till mig o älskling, satt o snacka, så sent för mig o älskling var det ha ha. Så elias drog hem o jag och älskling somnade rätt så snabbt.

Nu ska vi först äta lite, och sedan dra till Willys, och storhandla mat o sånna grejer, som blommor o skit! :P


Puss! .♥.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0