110523 ♥

Hallåjj.. Igår gjorde vi så mycket o vi var inte ens hemma, de var faktiskt roligt o lite stressigt ibland. ;)

först tog vi en promenad till pappa i vivalla, han hade lagat sin goda köttfärssås, så vi åt där, riktigt gott är de, världens godaste mat faktiskt. ;) Sedan satt vi där o pratade till kanske 4 något, alltså vi kom dit vid två tiden.
Vi tog en promenad från vivalla till stan där älsklings mamma bor, satt där i en-två timmar o umgicks. Sedan tog vi en till promenad till mamma men hon bor i stan så var inte långt o gå.  Satt där o snacka i en-två timmar. Så vid typ 8 träffade vi älsklings bror. Gick till Liquid, jag tog en cola. Satt där ett tag, sedan vid elva tiden kanske, kom vi hem. Då satte vi oss på balkongen o tog det lugnt, pratade en hel del kan man lugnt säga ha ha.:P



Jag har lite små ont :/ typ när jag sträcker på mig gör de lite ont längre ner på magen om man säger så hehe. Snart dags ;)


Kram! / elly. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0