110517


Hejhej bloggen. Har precis fixat i ordning mig, medan älskling diskar ha ha.;)


Ska snart, eller snart? nej men klockan 13.18 går bussen till stan, o sen blire o byta till USÖ. Ska på studiebesök med föräldrar gruppen till förlossningen på USÖ. Det ska bli riktigt spännande o roligt. Sen ska de bli spännande och roligt o se vilka som kommer idag & vilka som tar med sig folk o sen hur många vi blir, de flesta tar med sig 2-3 personer extra, så vi blir nog en hel del. Men de kommer bli fett med skojj tycker jag hihi. ;)
Det börjar väl vid kvart över 2, och sedan tare max två timmar ungefär. Sedan blire hemfärd. Men älskling ska spela fotbollsmatch, o medan han gör det så tänkte jag gå o handla lite mat i affärn o kanske fixa lite här hemma, de beror på hihi.;)

Tänkte bara skriva blogg snabbt i alla fall, måste fixa lite till o sedan pussa på min lilla älskling. Ha det super bra nu!!:P



Tänkte bjuda på en bild från någon vecka sen. jag och bröderna hoffmann. Inte alla då men nästan. Jag ser dock hemsk ut, osminkad o har huvudet neråt, därför man ser ut som värsta köttbullen. Menmen ibland får man bjuda på sig själv ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0