110516

Idag blir det mvc, hihi. Se hur bebben mår, och kolla hur långt ner huvudet ligger osv hihi. Ska bli spännande och kul, ska vara där 13.45, hoppas de inte börjar regna snart för jag ska gå till vivalla ;o tänkte jag, ta en promenad dit liksom. Men i alla fall, hoppas hoppas hoppas de inte regnar dåe! Blåser kallt gör de, inte direkt sommar vindar. Oroar mig mer o mer inför förlossningen ha ha.

Min mamma o syster ska flytta den första juni så de kommer missa när min o älsklingens lilla skrutt kommer till världen, + de ska flytta ifrån örebro så de kommer knappt kunna finnas i hennes liv, + även om man träffas nån gång ibland, så glömmer faktiskt bebisar bort ansikten o folk, tills de i alla fall blir något/några år gamla. Menmen, deras val, kärleken går ju såklart först ... verkar de som? aja. + lite andra saker som hänt i familjen.
kulkul. aja, jag har i alla fall världens bästa älskling, sen kommer våran lilla skrutt i alla fall ha hans familj + mormor, och kanske några mer i släkten, beror helt enkelt på hur allt folk blir när hon kommer till världen. Usch nu mår jag jätte illa ;o ..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0