110515

Hej, har varit så dålig med uppdateringen ;b  Men i fredags var jag hos mormor typ hela dagen, hade de riktigt mysigt med mycket prat o mycket promenader o gottis saker. Sedan fick jag en stor full påse med grejer av henne, riktigt fina barnkläder, handukar i olika storlekar, filtar, sygrejer, sovgrejer o ja allting, riktigt välbehövliga grejer här hemma, både till bebben o till hemmet. Hihi. Sedan handlade jag och älskling lite mat dårå. ;)

Igår, var jag och älskling hos hans mamma med några av hans bröder, vi satt väl där i några timmar o snacka lite.
Första gången jag var sminkad på väldigt länge, o väldigt bra blev det också! hiho. ;)
Sedan kom Elias hem till mig o älskling, då titttade vi på Blod out,tror jag den hette.. Riktigt bra var den i alla fall. Sen blev de sängen för mig o baby.

Nu har jag precis ätit o ska bege mig mot en promenad, se hur långt jag orkar gå denna gång, ganska nyvaken o blivit så jobbigt o gå promenader nu för mig, så tungt o allting ni vet.. Snart dags hihi;)... Men de blir säkert bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0