110511

Sitter här o dricker tomatsoppa, för gott är det. :P Oh, jag är så glad att våra grannar ska flytta, de har typ hundra hundar, + att ena tjejen är i nionde månaden? i alla fall. Sedan brukar hundarna skälla oså typ på nätterna o tidiga morgonar :s .. Man kan vakna vid 4 på morgonen? oså.. vart så irriterande, + att ha så många hundar när man ska ha barn? :s .. Jag hade stor lust att ge hundarna typ råttgift? ha ha. xD

Idag åt jag och älskling potatismos o kyckling, kyckling som jag alltid steker, med olika kryddor, för gott är det.
Sedan har jag gått en ganska lång promenad, och efter det svängde jag förbi affären o köpte frukt o glass, sedan hämtade jag ut två paket som kom idag, en var ifrån Yves rocher, med en massa olika produkter jag beställt! :P Sedan var en från något engelskt ställe, en såån där ny grej som tvättar o renar ansiktet osv. hihi, grymt kul. Fick med en bikini också, rätt snygg faktist! :P

Såg nyss one tree hill, de nya avsnittet. Grymmt bra like allways hihi.


Pussssssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hittat one tree hill på internet och laddat ner? isåfall vilken sida och menar du säsong 8 eller 9? =) och är de med svenska ? :D

2011-05-12 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0