110510

Sitter här med iskall cola isglass. Älsklingen o adam drog nyss, de ska spela fotboll. Jag orkade inte följa med, känner inte ork o är inte på humör för en hel del grejer helt enkelt. De ska ju spela match, men jag får följa med en annan gång bara mweh.. Var på kursen idag, tycker synd om en i gruppen, hans tjej är så iskall, arg o dryg mot honom hela tiden. Stackarn. Sen finns de några fler man ogillar, men även gillar:P Nästa vecka ska vi till Usö o gå till förlossningsavdelningen o en massa sånt, grymt kul det kommer att bli alltså! !♥

I alla fall, jag e på lite dåligt humör och det. Liksom, sjukt hur folk kan förändras på så kort tid, ena dagen finns dom där, andra dagen finns dom inte där. Jag tycker, att nu när man är gravid, det är då man behöver någon sådär extra mycket, tur att jag har min älskling i alla fall, always and forever! !♥ Men jag menar, vissa kommer, hör av sig när dom själva känner för det eller för att de känner sig tvugna, eller för att dom vet att barnet typ kommer ... närsom? om drygt en månad, mer eller mindre, beror på om man får bebben den 8 juni som hon är beräknad, kan bli tidigare eller senare, men gör inte, hon e lika välkommen ändå. kan dock bli en pojke, och det spelar ju ingen roll. !♥



Men men, orkar inte sitta o skriva ner alla tankar just nu, men mycket folk lämnar en också. Men ha de så bra ni. Pussar! !♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0