110505

Trött på de svenska vädret. :/

Oh jag e så himlans trött, och orkar knappt skriva här ens hehe. Men jag gört ett snabbt försök.
Idag gjorde jag iordning maten hihi. Stekte kyckling med lite olika kryddor, sedan tog vi makaroner o brunsås med lök till, vår favorit mat typ! Riktigt gott blev det. Mums. :P 
Sedan tittade vi på lite Solsidan, avsnitt. Började kolla från säsong ett igår, men de har bara gjort två säsonger hittils? i alla fall, snart färdig med första säsongen, oh dom e så himlans bra! haha. Brukar inte tycka om svenska serier, eller ens filmer/låtar som är på svenska, dom brukar aldrig vara något bra... Men denna serie är kanon ha ha. :P



Men innan så cyklade älsklingen till Stadium outlet, han skulle titta efter fotbollskläder o saker till sig, han fick med sig byxor o en tröja till sig, och sedan köpte han vita och jätte fina byxor o tjocktröja till mig, grymt snyggt var det, så otroligt gulligt !! :P Ska pröva dom sen o se om dom sitter bra o allt hihi.


Nu jobbar han igen, o jag ska nog vila mig lite sen får vi se vad som händer, så otroligt trött o ja allting. Sen måste jag dock diska lite osånt också då. Men ha det bra! Pussar. ;)

Kommentarer
Postat av: tina

fin och bra blogg :)

2011-05-05 @ 17:23:02
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0