110502

Gick upp vid tolv idag, gjorde lite mat o sedan satte jag mig o tittade på Ellen show, hon e så sämst egentligen? menmen, fanns inge bättre. Sedan satte jag igång o damsög hallen och köket. Så där är det fintfint nu. Ska ta sovrummet alldeles strax, och sedan vardagsrummet o sen toaletten om det hinns o om man orkar. Älskling är o jobbar, o han diskade allting igår och småstädade lite, så då tänkte jag att jag ska damsuga hela lägenheten, eller ja försöka, får se hur mycket jag orkar, får så ont i ryggen? så jag vilar rätt så mycket, men det är de värt. Det blir så otroligt fint o allting :P man blir så glad då. När älsklingen slutat jobbet ska han köpa en såndär blöjpapperskorg och sedan ett tvättställ, så då kommer han hem med det hihi;) Sedan ska vi ta en promenad till vivalla, antagligen se Ösk mot AIK, tror jag det är? för pappa har kanalerna. Han e dock inte hemma än :/ .. Sedan tänkte jag ta in posten och ta hand om blommorna. Så dom inte dör tills han kommer hem liksom. Sedan sover vi över där i natt, för att imorgon klockan 09.30 har vi MVC, ska titta hur bebisen mår och allt det, hihi spännande! ♥ Liksom jobbigt att gå riktigt tidigt från oxhagen till vivalla på tisdag morgon annars, så vi tänkte att vi sover i vivalla och går därifrån, eftersom MVC där jag går, ligger i vivalla. Sedan kommer vi nog gå hem till  pappsen igen o äta något, för att sedan klockan 14.00 är det Föräldrarutbildningen. Då ska vi snacka om förlossningen. Riktigt kul att gå där, visst jag kan och vet riktigt mycket, men det finns ingen som kan ALLT eller hur? så visst, man lär sig nya saker, och det är grymt bra, man blir riktigt förbered också. :P


Aja, nu ska jag fortsätta med sovrummet, fast fick lite ont i magen så kanske ska ta de lilla lugna ett tag o sedan fortsätta, baby kommer väl hem runt 4-5 tiden i alla fall.


Pussar!!♥




Kommentarer
Postat av: niki

fin blogg! :)

allt bra med dig? :D

2011-05-02 @ 14:32:19
URL: http://impossiblee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0