Svar från frågestunden.

Hur ser du på all förändrig som skett de senaste månaderna?

Bra och dåligt. ;)


Vilken månad är du i ? Graviditeten alltså.

Jag är i månad 7.


Vad ska bebiisen heta?

Kelly :)


När är det BF?

Den 8 juni.

Berätta lite om dig själv?

Ja, vad finns det att berätta?

Jag heter Elin. Jag bor tillsammans med min kille ( pappan till barnet ).. Vi är förlovade. Jag tog studenten förra året med barn och fritidsprogrammet. Jag har jobbat i några månader, men fick sluta nyligen p.ga lite personliga skäl. Jag har två syskon, små systrar. Jag kan vara lite blyg ibland när man träffar nytt folk, åtminstone lite mer tystlåten. Jag har jätte bra humor. Jag tycker om att resa, träffa nytt folk, vara med älsklingen, och träna. :)


Beskriv dig själv med 3 ord ;)

Snäll, rolig och omtänktsam.


Vad är din favoritmaträtt?

Hmm.. Nu under graviditeten tycker jag istortset att allt mat är det bästa xD haha nej men jag får då säga kyckling :)


Hur många gånger har du åkt utomlands?

En gång, till london. Jag har ju förståss åkt till typ finland och norge och sånna länder, men tycker inte det räknas. Men london räknas ju :)


Har du släkt i andra länder?

 

Ja, min farbror flyttade nyligen till Taiwan där han ska gifta sig i april. Jag kan tyvärr inte komma när bröllopet är eftersom att jag kommer vara höggravid och då får man inte flyga så länge och det :/ .. Synd dock. Men han ska ha ett till bröllop här i Sverige, då kommer jag självklart.

Brukar du läsa bloggar dagligen? Vilka?

Ja när jag sitter vid datan och trökar dock.

Micah, kissies, nattas och lite andras :)



Ja, vars fixar du header din?

Ett program jag hittade, satt o filura lite och sedan blev det en header.


Hur lång är du?

Ca 1.70 skulle jag tro. kanske lite mer eller pytte lite mindre. Längesen jag mätte mig ;)



Gör du andras bloggar?

Nej, inte vad jag gjort än i alla fall. 


Hur länge har du haft din blogg??;)

Sen 2007 tror jag ;d

 

kommer du nångång flytta från örebro?

Ja, det är de jag vill i alla fall... Så trött på Örebro.



Vart i örebro bor du nu?

Inte så långt ifrån vart jag bodde förut, men oxhagen.


Kommer ni döpa era dotter?

Ja, det har vi pratat om i alla fall. Men ja, det vill vi.


Vems efternamn kommer hon få?

Vi vill ju ha med båda efternamnen, Men vi är ju inte gifta. Men hon kommer få båda efternamnet hursom, även om de råkar bli att något efternamn blir som mellan namn.


Kommer ni åka till din killes hemland någon gång?

Ja det är klart vi kommer att göra, de måste vi ju.. :)


Har du kontakt med dina vänner från 2007?

Oj, ja några kanske?


Brukar du sakna din pappa när du inte bor där längre?

Ja det är klart, van att bo med honom och så, så ja jag saknar han.


Ska ni åka till gotland något i år?

Jag vill det i alla fall, men de får vi se om det hinns ;)


Har kelly några mellan namn som hon ska få?

Ja, Alexandra har vi pratat om :)


Är du rädd för förlossningen?

Ja, när jag tänker på det så.


Kommer du vilja gifta dig någon gång?

Ja.



Hur många barn vill du ha?

Vene, två-tre st i alla fall.


Följer du min blogg?;)

Ibland :p


Har du några bilder kvar från när vi va "systrar"?

Kanske på någon cd, men har ju inte min gamla dator, så i datorn finns dom inte, men i någon cd kan de finnas ;b



Vad ska du göra i helgen?

På fredag kommer löning, så jag och babe ska åka o shoppa en hel del grejer till lägenheten och kelly. Sen kommer nog några vänner hit. På lördag har jag ingen aning, men mys, kanske bio?

 

Är du oskuld?

Haha en liten rolig fråga. Hur skulle jag kunna vara oskuld om jag är gravid? haha...

Hur känns det att du snart ska bli mamma? :)

Riktigt spännande och roligt. Ser fram emot allting. Men klart att det är nervöst också och ibland stressigt med vissa grejer.

Favoritt mat?

Fick den frågan där uppe tror jag? men kanske kyckling o sånt :)


Favorit kändis?

Har faktiskt ingen favorit kändis :/


Vilket intresse har du?

Killen, familjen, vänner, att fota, lyssna på musik etc.


Vilken årstid är det bästa?

Sommar såklart ;)

Favorit godis?

Laaaakrits.

Vilken är din favorit färg?

Alla färger faktiskt ;)


Favorit låt?

Hm.. favorit låt? har så många som jag tycker om..

When yo say nothing at all - Ronan keating.

Love the way you lie (part 11) - Rihanna and Eminem.

Låtar med Celine dion, Sheryl Crow.

Tycker om så många mer, har ingen speciell låt sådär. :)

 

Vad kommer barnet heta:D

Barnet kommer att heta Kelly :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0