och rubrik vare va?

Någon som vet hur man fixar ringsignal till en iphone 4? Har laddat ner lite musik till den nu i alla fall hhiihi, men sen har jag ju Spotify preminum så kan ju lyssna genom den med, men alltid bra o ha extra hihi, Men man måste ladda ner något särskilt så att man kan ha som ringsignal? jag orkar inte med det där irriterande ljudet som kommer näre ringer. GASH!



annars så sitter jag bara vid datan o flummar lite med folk hiho, o lyssnar på musik! :P


Fick dock höra, att nya oth avsnittet e förflyttad till mitten av april ungefär.... suck! Jag som var så taggad.



menmen, nu blire lite fixx här hemma som kan behövas. Puss! :P

Kommentarer
Postat av: PATRIC

använder du projekt free tv för att kolla på oth? för där fins alla avsnit o det är gratis

2011-03-10 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0