m-berg.

Var i m-berg idag med älskling o jacek. Jag köpte två par skor, sedan köpte jag och älskling en spjälsäng , lampa till vardagsrummet o lampor till sovrummet.. Sedan så köpte vi en massa annat gosaker till lägenheten, som ljus, filt, handukar, duk till vardagsrum bordet och saker till spjälsängen o saker till skötbordet. :Phahaha de roliga är, vi trodde vi köpt ett skötbord ( köpte i ikea ) .. Så man såg inte, men lilla jacek valde fel. Så får väl åka tillbaka imorgon o byta? fick med en hylla istället xD hahaha. Aja, sedan käkade vi kina mat, och för dom tog det kanske 10 minuter o äta, för mig tog det en timme xD .. almost i alla fall.

Aja, snart kommer Elias hit, kanske David med? sedan blire väl mest lugnt o prat oså. Puss.




Jag vände bilden på lampan men det gick tydligen inte just nu... i alla fall, och sängen bilden vart lite mörk. Men orkade inte ta bild på allt vi köpte. Men detta var de största i alla fall. hehehe. Puss! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0