hm.

hejsan. Nu har jag diskat o fixat lite hehe. Sitter o lyssnar på musik, har spotifypremium nu, vilket är asbra för man slipper all onödig reklam efter 1-2 låtar.. -.- .. Kostar ju endå bara 100 kr, men själv tycker jag att en sån sak kan vara gratis menmen. Jag köpte detta för o kunna använda spotify i mobilen. ha ha.

jaja. Min babe slutar jobbet typ klockan elva, vene vad som händer då. Somnade en stund förut, känner mig hel-slitig. ha. Fortfarande trött, + så fort jag äter så känner jag mig urmätt, fast jag kanske inte ätit så otroligt mycket. Menmen, börjar kanske bli lite för fullt i magen nu? ;) vet inte riktigt vad jag ska skriva. Funderar på o ha en frågestund? men jag e inte helsäker på det heller. Får ta o tänka lite på det först då ;)
 Men ha det så bra sötnosar. Pusslove!


 Bättre bild, På den andra jag la ut igår syndes jag knappt pga blixten. haha men pappa var så liten o söt, och jag var liten med stort huvud. haha nej skoja ;)

Kommentarer
Postat av: Niklasmathilda

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-10-25 @ 08:04:37
URL: http://niklasmathilda.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0