Hej på er. Hur är det läget? Idag åkte jag...

img_2911 (MMS)

Hej på er. Hur är det läget? Idag åkte jag o älskling till soc, fylla i massa papper, om gemensam vårdnad och sen skulle han bekräfta faderskap o jag skulle godkänna. :) sen gick vi till hans mamma, åt god mat o snackade ;) katten på bilden är rolig o söt, varje gång jag kommer dit så kan hon stå på samma plats i timmar o psyka mig ;d haha. Juste, jag är så besviken på mycket. Orkar inte ta det nu bara hehehe.  Pratade med jobbet förut , jag har mått så dåligt, överansträngt mig osv, stressat för mycket, så jobbar inte kvar p.g.a lite personliga skäl också. Men kommer få lön denna o nästa månad iaf. Sen i april/maj ska jag ta ut mammaledigheten. Men nu sover Babe så sött, o jag ska med vila, sen blir de mys ikväll :) pussss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0