Läser en tidning, om 25 åringar som väntat/väntar med sex, och aldrig blivit kysst. Jag tycker att det är intressant o läsa hur dom ser det på saken o allting. Jag tycker dock att det är dumt att vissa blir bortgifta när de knappt är 15 år och sånt, de får ju aldrig uppleva den där riktiga kärleken? för de kanske blir tvugna att gifta sig med någon släkting, kusin eller liknande, eller någon de aldrig träffat förut, och då blir det ju ingen ritkig kälek?. Men alla har en egen tro, och får somsagt tro på vad dom vill :)..





Såg att big momma - like father like son kommit ut på tankafetast!! :P Såg att den nyligen kommit ut på bio o har blitt lite sugen på o se den. Men den ska nog jag och älskling se på ikväll. Alla dom här filmerna är grymt bra o roliga, så det blir nog riktigt bra. Vart så deppig, o allt på sistone, så detta kanske får en på lite bättre humör? ♥



Nej nu ska jag fortsätta läsa lite tv, och sedan ta de lugnt i soffan. Har fått så mycket gjort idag,.. Diskat, städat lägenheten, gått promenad, lagat mat, varit o handlat och allting. Känner mig lite småstolt, hah. Puss på er, mina fina. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0