a new day has come.

Var i mvc idag, bebisen mår kanoners! :P Skönt o veta, ska dit igen om typ en månad. Men vi tog blodtryck, blodprov, urinprov, mätte magen o lyssnade på lillens hjärta. Allt var jätte bra så det är ju bra det hehehe.. Fått lite mer tider o passa men bara kul ;)

Sedan gick jag och hämtade ut mitt paket, från helens. Kläderna passade perfekt, superduper bra! och tröjan på älskling, ska vi inte ens tala om, han var grymt snygg i den ;)..
Alltid kul med lite nya kläder hehehe..

Sedan ringde jobbet mig ... ska jobba imorgon 15.45-19.15. Inte alls så länge, o skönt med lite sovmorgon ;)
hihi.. Men alltså ... jobbigt att det är kväll bara, menmen det ordnar nog sig. Vettefan vart det är bara, men pappa skulle skjutsa mig dit, så snäll o söt som han är. ♥




Vet ni vad? vet ni vad :P Desperate housewifes idag klockan 21.00. Grymt vad jag har väntat o väntat, men ätnligen kommer det, så blir o bänka sig framför tvn klockan 9. hehehe...


Puss!   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0