110331





Denhär bilden tycker jag faktiskt blev fin, dont you? Har precis ätit frukost, så nu blire väl o diska lite o sedan dra på en skön promenad :P Efter det, ta fram köttfärssen, och vänta på att babe kommer hem ifrån jobbet, för då ska vi göra urgod mat. Sen ska han jobba igen, på sitt andra jobb :( Tycker att han sliter ut sig för mycket, men han verkar gillart lite hhehe. 

Igår tittade jag älskling o elias på en skräckfilm, stay alive. Handlar om några ungdomar som börjar spela ett spel, och så man dör i spelet, dör man i verkligheten. Men om man börjat spela spelet men inte fortsätter, så styr spelet av sig själv.. Etcetc. Men den var faktiskt riktigt bra tycker jag :P Sedan efter den gick jag och älskling o tog ett bad, sedan somnade vi ganska fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0