110328

Hejsan på er ;) Idag vaknade jag vid kanske halv två, var riktigt skönt eftersom man gick upp väldigt tidigt hela helgen, knasigt. :( Men i alla fall, gjorde riktigt god frukost, två sånna riktigt goda knäckebröd med pålägg på, ett glas joice ( stavning? ) och sedan yoghurt. Sedan tänkte jag att det är dags att ta disken.. Älskling drog till jobbet tidigt, och han jobbar på sina två jobb idag, så han kommer hem vid 10 ikväll? blir nog film o mys då. ♥ Sedan blev jag så sugen på att ta en promenad, så jag tog på mig brillorna, och gick ut. Jag gick faktiskt rätt så långt, lite mindre än en timme tog det kanske, men riktigt riktigt skönt var det. ♥ När jag kom hem blev jag lite städsugen? konstigt nog. ha ha. Så jag började damsuga mestadels i hallen för d'är var de mycket grus o så, sedan över hela lägenheten, började tvätta lite och sånt. Så nu ere klart, riktigt skönt. hihi. Nää nu ska jag äta lite mat hade jag tänkt, klyftpotatis och något köttgrej. Mormor ringde nyss, så ska till henne imorgon vid halv elva och mysa lite med henne o gammel mormor. :P Men efter jag ätit ska jag i alla fall bada, ta hårinpackning o grejer, mums. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0