110324

hejhå. Igår så storstädade jag och älskling hela lägenheten, så fint o fräsht de blev nu hihi.:P Bara garderoben kvar och de ska vi fixa när han kommer hem ifrån jobbet. Sedan igår så slängde vi en massa skräp som vi hade, eller som då var hans innan ja flyttade in hehehe. Men då kom Elias och hjälpte oss, dom fick bära de tunga sakerna o jag fick ta de lätta hehehe. :PSedan satt vi tre o snackade i flera timmar, o sen vid halv ett drog elias hem. Då gick jag och babe o la oss, jag blev helt slut, som om jag hade överansträngt mig när vi städat? yr, illamående och allt de där igen... Så jag tog de jävligt lugnt, o vilade ett tag också.. Men nu sitter jag o äter lite frukost, o väntar på att babe ska komma hem så vi kan fortsätta, o  göra de sista heheeh.;) Puss och kram. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0