110321

Fick en kommentar om att jag är den enda som hon vet som färgar håret osvosv under graviditeten , hehehe. Men det är bara för att jag vet att de inte e farligt , har frågat barnmorska o andra läkare så. :P hehehe.

Tog en lång promenad för o ta ut pengar förut, och sedan drog jag till affären o köpte lite mat o grejer som jag och babe behöver. Sedan kom jag hem o gjorde i ordning maten, min älskling jobbar. Nu ska jag se lite two and a half men i alla fall o ligga o dega i soffan, det är livet det!! :P haha. Höres sen. Pussar! ♥




Beräknat förlossningsdatum: 2011-06-08

Barnet blev till omkring: 2010-09-15

Du är i vecka: 29

Du är i månad: 7

Antal graviditetsveckor och dagar: 28 veckor 5 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 79



Kommentarer
Postat av: Patrik

vad kommer barnet heta:D

2011-03-21 @ 22:29:24
Postat av: lina

åh mysigt, jag har BF 10juli, så ligger väl typ en månad bakom dig då:) ibland ger mer-trafik bra träffar :p

2011-03-29 @ 16:39:08
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0