110318

Daniella, om du ser detta. Jag har ett nytt nummer så jag kan inte smsa dig :/ för vet inte ditt nummer gumman. Men skriv ditt nummer här i bloggen? jag har så att jag måste godkänna kommentarer innan dom publiceras så ingen kommer att se ditt nummer babe. Puss jag saknar o älskar dig sötis. <3






Hallåhallå..:P Har precis duschat, älskling sover igen, men ska väcka han alldeles strax tänkte jag. Har duschat o fixat lite här hemma, tänkte att jag snart kanske ska gå till affären o köpa lite ingridienser? jag och babe ska göra kovstroganoff , fast inte den som är den vanliga om man säger så, utan en helt egengjord av mig och älskling hihi. Jag lovar, den är fasiken världens goaste, älskar att laga mat tillsammans med han, vi prövar på så mycket då, samtidigt är de roligt som det är lärorikt. hihi. I alla fall, sedan får vi se vad som händer? kanske någon vän kommer hit, kanske inte, är ju endå somsagt fredag hehe.. Men ingen stress, de orkar jag dock inte med idag inte, nejnej.. Men imorgon ska jag i alla fall träffa lilla Amaalie en stund hade jag tänkt mig, bara en stund på dagen, men kan vara riktigt kul endå. & då jobbar endå älskling så.
Längtar tills min o babes lön kommer så att vi kan betala räkningar o sedan åka o shoppa baby stuff.. :P

Men somsagt, fredag fredag .. efterlängtade fredag.. finns de o gö idag då gott folk? :P

Nää nu ska jag gå o väcka min älskling, för jag börjar bli hungrig, ... o måste handla innan o boka tvättid, en massa o tvätta. jaja, Puss på er  i alla fall, hoppas att ni får en superduper bra fredag o resten av helgen. Puss och kram ♥



Olivia   om beställde en tröja.:

var har du köpt den:)



SV:
Om den tröjan jag beställde häromdagen.. http://www.talkingclothes.se/se/ hittar ni den och en massa andra coola tröjor, samt andra kläder. Här har jag bestämt att jag ska börja handla mer kläder, fett grymma kläder är vad dom har ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0