110316

Hej hallå! Idag var de då jobb 15.45-19.15 .. :P Det var ett natt dagis, aldrig hört talat om ett dagis som bara har öppet på nätter? eller aa från 14.00 till typ 09.00 på morgonen dagen därpå.. Hmm.. Vissa barn sover där, osvosv. Vissa är där till kvällen, andra är där på helger,etcetc. Visst, det är ju skitbra, för finns ju föräldrar som måste jobba dåliga tider, men jag hade aldrig hört talat om det innan jag kom dit i eftermiddags. Jag tycker att det var väldigt trevligt där, bra barn. Det var barn från .. ja ett år kanske? till 12 år.. De fick se på film, och göra i stortset vad som hellst, sen var de middag vid 5 tiden kanske.. efterätt också.. Det var en bra förskola tycker jag. Så det gick kalas bra, förutom en stund under middagen då jag blev så väldigt yr, och illamående? kunde inte vrida på  huvudet för då kändes de som om jag skulle spy, sen blev jag nästan svimfärdig, och kall/varmsvettig.. :(  hmm jobbigt, men när jag fick i mig lite o äta, så tog det en stund o sedan blev allt kanon bra igen! :Phihi..
Sen gick jag hem, och älsklingen gjorde i ordning sig för jobbet. Nu är han där.. och jag har precis duschat.. Nu ere greys anatomy på tv.. hihi. Puss på er.


Imorgon blire möte klockan 14.00.. Får se om jobbet ringer in mig innan? kramis.

Kommentarer
Postat av: annika

berätta för barnmorskan om ditt illamående och yrsel gumman. det är viktigt,



puss!

2011-03-16 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0