110315

Hej.;)  Idag gick jag först upp vid 5 tiden när älskling gick upp, gjorde lite frukost.. Riktigt gott dock hihi. :P
Sedan stack han till jobbet, då la jag mig i soffan och tittade på tv, sen somnade jag.. men jag vaknade, somnade, vaknade , somnade etc. Sen vaknade jag av att det var så jääääädrans varmt.. Solen lös in osv ( okey nu ska vi inte klaga på  att solen väl är framme :P ) Men jag ville verkligen sova, så jag gick till sovrummet o la mig där, där var det lite kyligt osv, så där somnade jag hihi.. Sen vaknade jag väl typ vid halv 11. Då ringde emelie mig. Jag gjorde lite pasta o något mer, gottgott. Nu har man ätit lite osv.. Klockan 13.45 ska jag till MVC o kolla så att bebisen mår bra o att hjärtat fungerar som de ska o allting! :P  Greatgreat! Tänkte ta en promenad till vivalla, men eftersom jag blir riktigt yr ibland osvosv, så ska jag gå lite tidigare än vad man behöver, så att jag kan gå i min egna takt och lite saktare.. För jag blir rätt så yr nu på sistone av det jag gör, speciellt om jag stressar mig, och det orkar jag inte med hehehe.. okey de blev jag väl förut med, men de har ju blitt värre nu med :b ..

Men nu ska jag fortsätta se lite på tv o mysa. Puss på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0