110314

Hej på er! :P



Vaknade för en stund sedan, när älsklingen skulle dra till jobbet. Jag börjar i alla fall lite senare idag men jag kunde inte somna om i alla fall? .. Jag vaknade både igår o idag samma tid av illamående o verkligen överkissnödig... jobbigt! :( Men idag hade jag också extremt ont i ryggen? :( katastrof ha ? ;)


Aja, redan måndag? wtf vad tiden går fort alltså.. Jobb 09.00-14.00. Inte allt för länge, blir perfekt för då kan man åka hem, diska, o sedan lägga sig igen, ha ha .. Känns som att jag har stor lust med det i alla fall, vet också att älsklingen kommer ha stor lust med det han med.. Han är en riktigt sömntuta like me! ;)


Imorgon blir det mvc igen, lyssna på lillens hjärta o se så att allting är bra! :P♥ Klockan 13.45.. Hoppas jobbet såg meddelandet bara? eftersom då kan jag ju inte jobba hehehehe..


Aja, nu ska jag se på lite tv, en massa serier som börjar komma nu på morgonen.. Sedan vid 8 går bussen till jobbet, måste ta två bussar, därför jag åker redan vid 08.12.. Puss! ♥




Ska även äta Nashi! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0