110313

Hejsan i stugan där. :P

Igår kom älsklingens familj som jag sa i inlägget under.. ;) Vi satt o fikade, pratade lite o sånna grejer, det var mysigt. Sedan så gick jag o älskling till willys o handlade lite grejer som vi behövde, sen kom vi tillbaka, då tog älskling någon öl sisådär...;) Det händer inte så mycket förutom en hel del myspys!! :PSen kom Matte en stund så vi satt väl o snacka o sisådär, alltid trevligt.. Sedan blev jag och baby trötta vid kanske 11-12 tiden? så vi somnade.. Men så blir de när man jobbar alltför mycket, då blire så.. hihi.. Men vaknade idag vid kanske tolv tiden ungefär, har fixat oss lite nu, och närsom ska vi dra till bussen som går till älsklings mamma, sitta där i några timmar o shola, ( stavning? ) haha! Sen efter det blire skönt bad, och sen god middag! Imorgon, äre  jobb.. men ganska kort dag hihi 09.00-14.00! ;) Att helgen kan ta slut sååååhär snabbt? det fattar jag inte! Såg verkligen fram emot helgen i fredags efter jobbet, o nu ere redan tråkiga söndag o återigen jobb imorgon. Menmen! ;) Längtar tills jag får min första lön i alla fall hihi, har jobbat i 5 veckor nu, osvosv, men får min första lön denna månad, det är ju så! :P men då blire en massa shopping! Mest grejer till barnet dock. Men ha det bäst. PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0