110311

Hej. Idag slutade jag då klockan 4, jag tog bussen till stan o mötte världens bästa älskling. Vi tittade runt lite, sedan träffade man lite folk, sedan köpte älskling en väska till mig ;o :P Riktigt söt! För den var sjukt fin o allting. Sen gick vi o kolla runt lite, tog bussen hem.. Gick till willys o storhandlade lite grann, så nu har vi käk ett tag ;) Vi ställde oss o gjorde tacos också, riktigt gott blev de!! ;) Nu är älsklingen på jobbet :( Han jobbar till 5 i natt typ, stackarn... Men imorgon o söndag e både han o jag ledig!! ;) Då blire lite mys med vänner? o så kommer hans mamma o bror med hihi..



Blir så knaisgt typ, irriterad?? Häromveckan så beställde vi ellos kläder, men direkt när vi hade klickat på beställa knappen, så ville vi avboka, för att beställa kläder i halens istället. Vi rijngde ellos, de skulle avboka ALLT! Så de trodde vi i alla fall, idag fick jag ett mail av ellos, att mina kläder snart går att hämta ut? vilka tänkte jag ... så jag kollade, alla kläder var avbokade förutom en svart kofta ? :s .. och sedan hade hon tjejen t.o.m lagt till en bikini underdel som jag inte ens hade beställt från början? så man blir lite irriterad, de skulle ju avboka sa dom, vafan sysslar dom med!! :s Menmen, fårse om vi ens hämtar ut paketet, annars skiter vi i de, vi gjorde inte fel iallafall. Men väntar på mina o babys kläder som ska komma snart, från halens! :P




Hatar folk som utnyttjar! Eller som försöker o tror att ingen ser det, typ dra?


Nej nu ska jag äta glass o jordgubbar!!!! :P hihi PUSS! på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0