110310

Idag blev de somsagt jobb 09.30-16.00..Det gick riktigt bra, måste bara säga... personalen o barnen där borta, e ju verkligen guld? de flesta i alla fall hihi. :P Ska dit tillbaka på måndag o jobba igen..

Men imorgon ska jag till ett annat ställe? 10.00-16.00. Får se hur det blir. Lite roligt o åka runt till olika ställen o se hur deras verksamheter är, och träffa nya människor och allt dedär.. faktiskt. Man får mycket erfarenhet också, så det gillas riktigt! :P♥ Jobbat på detta jobb sen den 7 februari detta år höööhö, skött mig galant har jag också gjort!♥  Gillart.

Nu är jag då hemma igen, skönt faktiskt. Visst, det kan vara kul o jobba ett tag, men sedan blir man helt slut, lovart. Jag kände mig hel snurrig o trött o seg o allting på jobbet, så skyndade mig hem, och nu har jag beställt mat , det blir bakad potatis med skagenfyllning :P hihi.. Lite småsugen på o beställa, ett tag sen ju. Aja, ska se om man kan ladda ner det nya One tree hill avsnittet? försökte som fan igår då det ska gå, men det var något knas med alla länkar jag hittade .... måste ju förfan seeee! Fett taggad! ♥

Får se vad som händer sen ikväll, älskling jobbar till 10 ikväll i alla fall. Så hinns ju att mysa lite i alla fall. Puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0